τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Πρωτομαγιά για νοσταλγούς του παρελθόντος αυστηρά...


SpIrToKoyto  ON  AIR

-----------

ΔΕΥΤΕΡΑ  30/4/12
  9 - 11 στο 
μετά τον Λύκο και τις επιλογές του στις 7μμ

Παραμονή Πρωτομαγιάς αυστηρά για νοσταλγούς 
του παρελθόντος...
( έξτρα παροχή της εκπομπής,μεγάλη δημοπρασία ΟΝ ΑΙR ...
σπέυσατε...)

α...και  Chat-άρουμε κατά τη διάρκεια της εκπομπής,
δεν λουφάρουμε...
από κάτω ακριβώς...



[ Copy this | Start New | Full Size ]

...επίσης δεν λουφάρουμε και στέλνουμε
για τη Πρωτομαγιάτικη κλήρωση μέχρι τη Τρίτη το βράδυ...

51 σχόλια:

  1. εμείς από τον... πλανήτη μας... θα αδημονούμε και ευχόμαστε καλή εκπομπή και στους δύο σας :)))
    καλό βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. seirios...ο πλανήτης Γη σας ευχαριστεί και αδημονεί επίσης...
      επί πλέον ευχαριστεί δια μέσου και των δυό μας...-:))

      Διαγραφή
  2. Καλή εκπομπή ευχόμαστε κι εμείς (σύσσωμες)
    Αύριο θα έχεις και την συμμετοχή μας (συσσώμων μέσω Βου)
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωω! Θα συντονιστώ!
    Θα λουφάρω όμως, δεν θα τσατάρω, διότι θα είμαι στη δουλειά!
    Αλλά αν τελειώσω νωρίτερα και γυρίσω σπίτι εγκαίρως θα τσατάρω κι εγώ!
    Στέλνω κι ένα φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΘΗΝΑ,
      εσύ λουφάρισε...δικαιολογείσαι...
      φιλί σου ρχεται κι από δω...-:))

      Διαγραφή
  4. Και εγώ εδώ είμαι!! Θα σε ακούσω και αύριο ελπίζω, αν δεν γίνει κάτι απρόοπτο!! Καλή εκπομπή και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Taelia μου,
      θα το χαρώ πολύ να είσαι παρέα μας...
      πολλές ευχαριστίες για τη συμπαράσταση...-:))

      Διαγραφή
  5. καλώς εχόντων των πραγμάτων θα τα πούμε το βραδάκι on air. Καλή σου μέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΙΒΗ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΩ;;;;;;;;;;;;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Ρενάκι μου...
      ευτυχώς που το πήρες...ελπίζω να έφτασε σώο...λολ
      φυσικά μπορείς να ακούσεις...
      αν πατήσεις δεξιά στη σελίδα την εικόνα του SIN RADIO θα σε βγάλει στο σταθμό...
      πατάς play και ακούς...
      εγώ έχω σκοπό να αναφέρω στην εκπομπή σήμερα για την έκθεση σου και το σκοπό της,έτσι ώστε αν ακούνε φίλοι από τα μέρη σου να έχουν την ευκαιρία να το μάθουν και να έρθουν...
      και βέβαια θα χαρώ να επικοινωνούμε κατά τη διάρκεια της εκπομπής με το τσατ που έχω βάλει μέσα στην ανάρτηση...
      φιλιά γλυκειά μου,καλή επιτυχία σου εύχομαι,η ιδέα σου ήταν καταπληκτική...-:))

      Διαγραφή
  7. Μάνα μου και δεν ξέρω το τσατ!!!!!
    Αγαπούλα την κουκούλα.. ρεζίλι έγινα!
    Δεν είμαι και στο σπίτι να έχω τον ειδικό!
    Θα προσπαθήσω να ..σερφάρω η άσχετη!
    Φιλιά πολλά αγαπούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγονούλι μου αγαπημένο...
      μόλις έρθεις εσύ θα σε πάρει από το χεράκι ο αγαπημένος σου και θα σε καθοδηγήσει...
      πήγαινε στο τσατ και πάτα Set Name,βάλε το ψευδώνυμό σου εκεί και μετά θα σε καθοδηγήσει μόνο του...
      και η Μαριμάρ τα κατάφερε και έβαλε και φωτογραφία...
      φιλιά κοριτσάκι μου,θα χαρώ να σε δω το βράδυ...-:))

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Βιβή. Καλή εκπομπή για σήμερα το βράδυ. Όταν λες αυστηρά για νοσταλγούς του παρελθόντος, για πόσο πίσω στο παρελθόν μιλάμε;
    Θα το μάθω το βράδυ, φαντάζομαι!!!
    Εν αναμονή, λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνάκι μου,
      για πολύ νοσταλγούς λέμε...λολ
      φιλιά και ραντεβού ON AIR...-:))

      Διαγραφή
  9. Έτοιμη για την Πρωτομαγιάτικη κλήρωση!!!!!!

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/2012/04/blog-post_30.html

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερονικούλα μου γλυκειά,
      τα έβαλα τα γλυφιτζουράκια σας
      - έφαγα και ένα,πειράζει...??? -
      σε είδα και στο τσατ και πολύ πολύ χάρηκα που θα είσαι μαζί μας...
      φιλιά πολλά πολλά Χ 4...-:))

      Διαγραφή
  10. Βιβή,κι εγώ έτοιμη με το στεφανάκι μου για το διαγωνισμό σου!
    Φιλάκια και καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Plop... τι έγινε παιδιά; για πόσο παρελθόν μιλάμε; πολύυυ μακρινό; λιγότερο, άντε ν' ακούσουμε και να πλοπάρουμε παρέα για να μας λυθούν οι απορίες - marimar είσαι chat machine πλέον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πλοπ και ξανά πλοπ Μπλουδάκι μου...
    μιλάμε για βαθύ παρελθόν...λολ
    καλά...η marimar μας είναι πλέον παρούσα με τα ούλα της στο τσατ...μέχρι τις 2 τα λέγαμε και πλοπάραμε...
    φιλί μωρό μου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λογικα θα εχω τελειωσει με το μαζεμα των χαλιων και θα ειμαι στο πλοπ!(Θα το κανω την ωρα του Λυκου).

    Στην δημοπρασια χτυπανε και τα αγορια;
    Γτ ψηνομαι να αγορασω το λυκακι και να το χρησιμοποιησω στις δουλειες του σπιτιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εβιλ μου,
      ο Λύκος αναχωρεί για Αγ. Δομίνικο...
      έπαιξες κι έχασες...λολ

      Διαγραφή
  14. Με το καλό! Θα είμαι κι εγω (ελπίζω!) σε ακροαση! Καλή εκπομπή! Φιλιά και καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pepi μου,
      ευχαριστίες πολλές...
      καλό μήνα και σε σένα...-:))

      Διαγραφή
  15. Ηρθα να σου πω οτι η αποψινή ανάρτηση αφιερωμένη στηνΠρωτομαγιά στην αφιερώνω αν τη θες,κι έπεσα πάνω στην ώρα!!!!!!Γιουπιιιιιιιιιιιιι
    ακούω Λύκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
    Ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ (ουρλιαχτό λυκακίου)
    Φιλιάαααααααααααααααααααααααααα χαίρομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρουλίτα μου,
      τί να σου πω σήμερα από δω...???
      τα είπαμε στον αέρα...λολ
      φιλιά πολλά και ευχαριστίες για τη παρέα σου στην εκπομπή..
      πολύ το διασκέδασα,ελπίζω κι εσύ...

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ....ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟ...ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΩ ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΣΑΤ... ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΈΛΝΕΙ...ΛΥΠΑΜΑΙ...ΤΟΣΟ ΠΟΛΎ....ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ...ΚΑΛΗ ΠΡΤΩΤΟΜΑΓΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τωρα σε ακούω αλλα δεν μπορώ να επικοινωνίσω Σπιρτοκουτο....αυριο θελω αναλυτικά μαθήματα....χα..χα..στα ελληνικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου,
      χάρηκα που μ' άκουσες ,λυπήθηκα που δεν σε "άκουσα" εγώ...
      για να γράψεις στο τσατ πρέπει να πας εκεί που λέει Set name,να βάλεις το όνομα που θέλεις να φαίνεται και μετά θα σε οδηγήσει αυτό...
      ότι άλλο θες πες μου...
      φιλιλα και καλό σου μήνα...-:))

      Διαγραφή
  18. eipa kai go na prolabo esto kai ligo....oute akouo oute sto tshat mporo na mpo....giatiiiiiiiiiiii

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΑκι μου...-:((
      για ρίξε μιά ματιά πιό πάνω τί απάντησα στη Ρούλα,μήπως σε βοήθήσει...
      αν όχι ξαναπές μου να δούμε τί θα κάνουμε...
      Καλό μήνα κοριτσάκι μου...-:))

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα και στους δυο σας!!!
    Από τον πλανήτη μας... την χαρήκαμε την εκπομπή σου σπιρτόκουτο!!!
    και μένουμε συντονισμένοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. seirios,
      ο πλανήτης Γη σας ευχαριστεί άλλη μία φορά και ΕΤ phone home...lol

      Διαγραφή
  21. Θα κλέψω τα τριαντάφυλλα..... Αυτό το τραγούδι μας το τραγουδούσε η μητέρα μου, όταν ήμασταν μικρά. Με συγκίνησε ιδιαίτερα, σε ευχαριστώ που το έβαλες κι ας μην το ήξερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνάκι,
      χαίρομαι που σε " πέτυχα "...-:))
      και παραγγελιές και αφιερώσεις δεχόμεθα για την επόμενη Δευτέρα...

      Διαγραφή
  22. kale egv se poio ψηατ αφηνα μηνυματα και δεν με γλεπατε γκρ γκρ καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mariliseάκι μου...λολ
      πού πήγαν τα μηνύματα οέεο...???
      το τσατ θα υπάρχει στην ανάρτηση της κάθε εκπομπής,κάθε φορά καινούριο για να γραφονται και να μένουν τα μηνύματα ξεχωριστά...
      Τη Δευτέρα θα το δεις στην ανάρτηση...κάνε δοκιμές για να εγγραφείς...
      φιλιά και Καλό Μήνα κι από μένα...-:))

      Διαγραφή
  23. Καλό Μήνα Σπιρτοκουτό μου και καλή Πρωτομαγιά....χι..χι.. θα μάθω πρώτα αγγλικά και μετα θα σου γραφω στο τσάτ....με πάιδεψε πολύ μάτια μου έχθές ..δεν ήθελε να γραψω....όμως σε άκουγα μέχρι το τέλος...το τι αναμνήσεις ξύπνησες δεν λέγεται!!!!! φιλακια πολλλα..τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι,
      θα βάλω αναλυτικά τις οδηγίες για την εγγραφή...
      χαίρομαι που σου άρεσαν τα τραγούδια κι εγώ τα λατρεύω αυτά...
      φιλιά και ευχαριστίες που ήσουν στη παρέα μας έστω και βουβά...-:))

      Διαγραφή
  24. καλό μήνα συμπεθέρα.
    που σχολιάζουμε τις επιλογές του λύκου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό Μήνα ωρέ συμπεθέρα...
      πού είσαι κοριτσάκι μου που σε χάσαμε ξαφνικά τη Δευτέρα...???
      δεν φαντάζομαι να σου ρθε τίποτα κόλπος που ο Λύκος "έπιασε" τρελά λεφτά και μας τον πήρε στον Αγ.Δομίνικο η Εύη μας...

      ( τις επιλογες του Λϋκου για σχόλια ή σχολιανά,στο βλογ του, εδώ:

      http://nostos-terra-incognita.blogspot.com/

      Διαγραφή
  25. Καλο μηνα να εχεις, ομορφο και γλυκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Μήνα και φιλιά και σε σένα Δημιουργία μου...
      σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...-:))

      Διαγραφή
  26. Μόλις μπήκα SIN RADIO για πρώτη φορά κι πέτυχα αγαπημένο Σωκράτη Μάλαμα και Κατσιμιχαίους , ώρα 11.45 πμ !!
    Θα μου κάνετε μουσική παρέα από δω και πέρα με υπέροχα τραγούδια !!
    Σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ποιός έχει την μουσική επιμέλεια αυτή την ώρα ?
    Έχει βάλει Πορτοκάλογλου τώρα ,
    δεν κλείνω PC, ακούω σταθμούλη σας !!!!!!

    Καλό Μάη μήνα να ευχηθώ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ξανά εδώ, μετά από 1 ώρα και,
    ακούω τα ίδια 5-6 τραγούδια ξανά και ξανά ,
    ας τ΄αλλάξουν , εντάξει, έγραψα ότι μ΄αρέσουν, αλλά όχι να τα ακούσω 5 φορές το καθένα !!!!
    Σπιρτόκουτο , συγνώμη , προς το παρόν, αλλάζω σταθμό !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχα...Αθηνούλα μου...
      τώρα είδα τα μηνύματά σου και πολύ γέλασα με το τελευταίο...
      παίρνω τώρα τηλέφωνο το μαστερ κοντρόλ να δω τί έγινε...
      φιλιά και ευχαριστίες για την ενημέρωση και τα καλά σου λόγια...-:))

      Διαγραφή