τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ......

Εγώ είχα ορίσει την ώρα λήξης της ψηφοφορίας
στις 6.38 μ.μ.
Ο blogger έχει άλλη γνώμη...
βρε καλέ μου...βρε χρυσέ μου εγώ εκείνη την ώρα θέλω,
σου την έβαλα σωστά κι εσύ μου δείχνεις υπόλοιπο ωρών για 
ψηφοφορία...
βρε αμάν....βρε ζαμάν...
ζαμάν φου ο βλόγερ...
τί τον σκάλισα,τί τον πότισα,
" ώρες που απομένουν να ψηφίσετε 8 " ο βλόγερ... 

Είδα κι απόειδα,κάτσε μη κάνω καμιά πατατιά λέω 
και χαθούν όλα,
ας είν' καλά το γινάτι σου,
του λέω...
( έννοια σου και θα στη φτιάξω εγώ,σκέφτομαι,κάτσε να τελειώσουμε από δω και θα λογαριαστούμε ).

Κατόπιν λοιπόν ανωτέρας βίας,
η ψηφοφορία παραμένει ανοιχτή μέχρι να την κλείσει ο βλαμμένος...
( παγντόν,ο βλόγερ )
 
Κάτω από τη λέξη
" vote "  
θα βλέπετε κι εσείς τις ώρες που απομένουν....
τις οποίες αν τα μαθηματικά μου με βοηθάνε τις βγάζω να τελειώνουν στις 4  το πρωί...
Συνεχίστε λοιπόν να κλικάρετε - άλλη δουλειά δεν είχατε -
να του κάνουμε το χατήρι να δούμε τί θα καταλάβει...
( ας μείνει ξάγρυπνος να μετράει ,για να μάθει...)
Εγώ πάω να φτιάξω μιά κρεμ μπρουλέ
- όχι θα κάτσω να σκάσω -
να ρίξω το βραδυνό μου ύπνο και αύριο ελπίζω να ξελυσσάξει και να κλείσει τη ψηφοφορία...

να έχετε ένα όμορφο βράδυ
( που λέει και ο Αρνιακός )
-:))

 

13 σχόλια:

  1. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ:))))
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πειράζει μην του εναντιώνεσαι! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΒΙΒΗ ΜΟΥ!!
    ΑΣΕ... ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΡΙΟ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αύριο κοριτσάκια και αγοράκι...
    αντε να δούμε που λέει και το αγγελάκι...
    φιλιά σε όλους σας-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασε καλέ τον βλόγκερ να κάνει τα τρελά του....εδώ από το πρωί μου ανεβοκατεβάζει τα νούμερα....υψηλή 75 χαμηλή 70 που λέει και ο Αρνιακός! Πάω για beauty sleep να είμαι θεά αύριο στη στέψη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε τον άτιμο τι σου κάνει ... ντροπή του!!!! χιχιχιχι
    Φιλάκιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ταλαιπωρήθηκα αλλάάά ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ! ΨΗΦΙΣΑΑΑ!!!
    Ευτυχώς που αποσυντονίστηκε ο βλογερ (Θεού θέλλημα ήταν για μένα).Αλλά πάλι αντιπολίτευση με βλέπω...
    Βιβίκα γι αλλη μια φορά να σου υποβάλω τα σέβη μου,ΕΓΡΑΨΕΣ μια τέλεια ανάρτηση!!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με τόσες σκανταλιές που κάνεις σκανταλίστηκε ο καϋμενούλης και τάπεξε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αντε με το καλο να φαμε κανενα γλυκο σου και ασε να λενε τα μηχανηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσύ πας να φτιάξεις κρεμ μπρουλέ????????????????????????????????????????
    Εγώ που πήγα πίσω την κατσαρόλα, πήρα το φλόγιστρο και πάω να ανοίξω το κουτί στο σπίτι...και φλόγιστρο νιέντε???
    Μου αρέσει που αγόρασα και ανταλλακτικό αέριο...μπουχαχαχ!!!
    Αύριο πάλι θα τον τρέχω τον έρμο Μ!!!

    Βιβ, σου κουνιέται ο μπλόγκερ???? χαχααχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή