τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

του Αγίου...




...ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ σήμερα,βοήθειά μας
και μεγάλη η χάρη του...

Δεν ξέρω αν ανήκετε σε αυτούς
που ούτε να τον ακούσουν δεν θέλουν ή σε αυτούς που διά πυρ
ός και σιδήρου τον υπερασπίζεστε...

Εγώ πάντως,σήμερα ξύπνησα το πρωί κάπως
έτσι --------------------------------------------->
Με τη μυρωδιά της φρέζας και της μανώλιας να μου γαργαλάνε τα ρουθούνια και με τη σκέψη πως το παράθυρο είχε μείνει ανοιχτό για να μου έρχονται οι ευωδιές στη μύτη...
Με το ένα μάτι κλειστό ακόμα έκανα να κινήσω για τη κουζίνα και να ετοιμάσω τον καφέ που θα άνοιγε τα φωτερά μου...
Μόνο που αυτή τη φορά,τα φωτερά άνοιξαν διάπλατα χωρίς καφέ - πιστέψτε με δεν το συνηθίζουν αυτό επί έτη πολλά - και το κεφάλι πήγε πέρα δώθε εν είδει καρτούν...
Αυτή την εικόνα αντίκρυσαν τα τεράστια πλην αγουροξυπνημένα αμυγδαλωτά μου μάτια...
Αρκουδάκια χνουδωτά μέσα σε δύο φλιτζανάκια του καφέ,ένα δωράκι που σιγά μη σας πω τί είχε, θα πέσει χειρότερο ξεφωνητό,ένα σημειωματάκι ομοίως σιγά μη σας πω τί έγραφε κι ένα ποτήρι του κρασιού στολισμένο τόσο μα τόσο όμορφα με δύο μανώλιες ,κισσουδάκι,κέδρο και φρέζες από τη βεράντα μας...

Εμεινα να τα κοιτάζω χαμογελώντας και - αφού έφτιαξα το καφεδάκι μου βεβαίως βεβαίως για να ανοίξουν τελείως τα έρμα - πήρα τηλέφωνο τον δωρητή να τον ευχαριστήσω για την τρυφερή χορηγεία...

Τώρα τί να πω...???
Πως δεν μ' αρέσουν τα κλισέ...???
Πως δεν πιστεύω στις βιομηχανοποιημένες γιορτές και πανηγύρια..???
Κι αν το πω κι αν δεν το πω,το πρωινό μου ξύπνημα και οι ευωδιές είναι ακόμα εδώ να μου θυμίζουν πως κατά βάθος όσο και να μην θέλουμε να το ομολογήσουμε,ως γυναίκες μη μου πείτε πως αυτό δεν είναι κάτι που όλες θα μας συγκινούσε...
Στιγμές δύσκολες σε ένα ζευγάρι σίγουρα υπάρχουν πολλές...
Υπάρχουν όμως περισσότερες που κάνουν τα δύσκολα να ξεχνιούνται και τα όμορφα να μένουν στη μνήμη ,όταν χειρονομίες και αισθήματα απλά χρησιμοποιούν τέτοιες μέρες σαν αφορμή για να επαναλάβουν αυτό που είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση μιάς γιορτινής μέρας ...

( και μετά τις φιλοσοφικές αναλύσεις,ο μπάτλερ της κουζίνας μου με ειδοποιεί πως αν δεν θέλω να κάνω κάρβουνο τη καρδιά από σφολιάτα που ψήνω
- το τί θα έχει μέσα θα το δείτε οσονούπω γιατί πρέπει να είναι της στιγμής την ώρα που θα σερβιριστεί -
καλά θα κάνω να αφήσω το μπλα μπλα και να τσακιστώ να τρέξω...
αααα...και για να μη ξεχαστώ...
ναι,εγώ πιστεύω στον Αγιο...αν λέω ψέμματα να μου καεί η σφολιάτα...

31 σχόλια:

  1. Πανέμορφη κίνηση!!!! και γεμάτη αγάπη!
    Πολλά γλυκά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάντα έτσι όμορφα να περνάς τη ζωή σου, γεμάτη εκπλήξεις κι αγάπη να είναι, πιστεύω να σου πέτυχε αυτό που ετοιμάζεις!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ τέλεια!!
    πολύ ρομαντικό!
    πάντα τέλείες όμορφες εκπλήξεις να σε περιμένουν!!
    Καλή Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια, τέλεια δεν το συζητώ!!!
    Αχ μου αρέσουν πολύ οι εκπλήξεις...
    Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με τσάκισαν τα λουλουδάκια!!! Ωραίος!!!
    Πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι Βιβ μου!!
    Καλά να περάσετε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι του εχεις ταξει ρε !! μιλα !!!
    τον κακομοιρη απο φοβο μην γκρινιαξεις στα εβαλε χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α όχι, εγώ θέλω να μου πεις για το δωράκι και το σημειωματάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν νομιζω τετοιον αντρα να τον στεναχωρεις ποτε.Τελεια κινηση και συνθεση!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η έκπληξη ήταν τέλεια, ανεξάρτητα της ημέρας!!! Μακάρι η ζωή σας να είναι έτσι κάθε μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ΑΝΔΡΕΣ βγαζει η ΚΡΗΤΗ βρε παιδιά!!!!!!!!
    Εκτός απο την ελπίζω οχι καμένη σφολιάτα, ΕΣΥ τι εκανες????Με ενα γλυκάκι ανταμείψαμε ολη αυτη την προσφορά?????χαχα!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ!!!πΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΈΝΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΣΟ ΓΛΥΚΟ!!!!!!
    ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΠΑΝΤΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτά δεν μας τα είχες πει Βιβίκα. Αλλιώς μας παρουσίαζες τον καλό σου.Τώρα μας τον ...λες ρομαντικό. Μήπως έχει δίκιο το skouliki??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ γλυκός!!! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα μαζί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ε μα κοπέλα μου, με τέτοια κίνηση του ανθρώπου, αυτό έλειπε να μην πίστευες κιόλας.....Δαγκωτό μετά από αυτό στον Άγιο Βαλεντίνο, χαχα ...Είσαι όμως και καλομαθημένη....χεχεχε

    Πάντα τέτοια εύχομαι, χαρά και αγάπη στο σπιτικό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να χαρω εγω αρκουδακια και λουλουδια.Να χαιρεστε ο ενας τον αλλον και να κρατιοσαστε παντα χερι χερι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α, φιλενάδα... Ούτε εγώ άντεξα και κάτι έκανα.

    Να έχεις 365 μέρες με πολύ αγάπη! Πως να μην σ'αγαπάνε;

    Την αγάπη μου από Ισπανία! Νοστιμότατο το καφέ σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλέ συγκινήθηκα τώρα, είμαι και ... ευαίσθητη ως γνωστόν και τέτοιες χειρονομίες πάντα με συγκινούν και με ενθουσιάζουν!!!
    Πάντα τέτοια Βιβίκα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βιβίκα δεν ήθελα να σιγοντάρω κι εγω την επίθεση αλλά...κάπως κούνησες κι εσύ την ουρά σου αποβραδίς...δεν μπορεί με την τσίμπλα στο μάτι και νηστικός να τσουρομαδήσει τα καλλωπιστικά...
    Τώρα δεν επιμένω να ομολογήσεις τα μυστικά σου όπλα,έπιασαν ταμάμ πάντως!
    ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελπίζω να μην κάηκε η σφολιάτα!
    Χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά σε όλους σας
    Σμουατςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. γεια σου βρε φιλεναδίτσα με τα ωραία σου !! είμαι σίγουρη ότι θα σου έγινε τέλεια η σφολιάτα!!

    οσο για τις αποψεις σου για τον αγιο απλά προσυπογράφω την γραφή σου !!!

    όσο για τον φίλο μου τον βρίσκω απλά τεεεελειο!!!!

    να είσαστε πάντα καλά και αγαπημενοι !!!!

    φιλια πολλά πολλά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ ΑστεροΜαράκι μου,
    είναι αγαπησιάρης...τί να τον κάνω..??...λολ


    @ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ μου,
    πέτυχε...πέτυχε...θα το ανεβάσω σε λίγο...
    ευχαριστώ για τις γλυκές ευχές σου..-:))


    @ Chris μου,
    ευχαριστώ πολύ πολύ...
    καλή εβδομάδα και σε σένα...-:))


    @ painter μου,
    εμένα να δεις πόσο μου αρέσουν...λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Εφουλίνι...έφερε κι άλλα το βράδυ...τριαντάφυλλα...τίγκα στο πούλουδο το σπίτι...λολ


    @ Skoulikiτσα μου,
    τίποτα...σου ορκίζομαι...εθελοντής είναι...λλλλλοοολλλ


    @ alataki....τσου...
    είμαι εχέμυθη...pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ meanan μου,
    προσπαθώ να του ανταποδίδω όσο μπορώ αυτά που μου προσφέρει...αυτό δεν είναι αγάπη άλλωστε...???...-:))


    @ ΜΑΡΙΝΑκι μου,
    δεν τα κάνει μόνο λόγω της ημέρας...τις συνηθίζει κάτι τέτοιες γλυκές χειρονομίες...
    Γι 'αυτό τον πιστεύω τον Αγιο...-:))


    @ Σαρακίνους ΡΙΡΙ μου...αρσενικά...!!!
    περίμενε καλέ...θα δεις τί έκανα εγώ...
    ( τουλάχιστον αυτά που βλέπονται...λλοολλ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ lourdaki μου,
    γλυκύτατο πραγματικά...ευχαριστώ για τις ευχές...να είσαι καλά...-:))


    @ para-kelsoscookίτσα μου,
    άλλο το ένα ,άλλο το άλλο...και ρομαντικό και φαγανό είναι το σκασμένο μου...λολ


    @ Konstantina μου,
    να είσαι καλά...σ' ευχαριστώ πολύ πολύ..-:))


    @ Ανεραιδα μου,
    είμαι...είμαι...μ' έχει καλομάθει...λολ
    αλλά κι εγώ τον καλομαθαίνω...δανεικά είναι αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ μου,
    κι απ'το χέρι θα κρατιόμαστε...κι απ'τα μπαστούνια θα κρατιόμαστε...λολ


    @ VERONIKούλα μου,
    γιατί να κρατηθείς..??...όταν νοιώθεις κάτι είναι φτώχια να μη το δείχνεις...
    και του χρόνου να είμαστε καλά...
    χαίρομαι που σου άρεσε ο βιολογικός καφές,έχει άλλη γεύση...
    φιλιά και πολλές αγκαλιές φιλεναδίτσα...-:))


    @ ΕΛΕΝΑκι μου,
    κι εγώ καλέ συγκινήθηκα..αλλά το παιξα ψύχραιμη...λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ ΧΑΡΟΥΛΙΤΑ μου,
    τα τσουρομαδάει...τα τσουρομαδάει...μπας και φάει...λλλοοολλλλ


    @ D.Angel αγγελούδι μου,
    οχι...αυτή τη καρδιά δεν του την έκαψα...λολ
    σσσσμουυυυαατςςς και σε σένα...


    @ ΒΟΥ μου,καλά...δεν είναι ανάγκη να του το λέμε κι όλας και το πάρει επάνω του...
    η σφολιάτα του απαίχτου...θα τη δεις...
    φιλιά μωρό μου και σε σας τους δύο...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σιγά που θα χάσουμε την ευκαιρία για γιορτή! Όχι αγάπη μου, δεν το παίζω εγώ βαριά κουλτούρα και δήθεν οτι εγώ γιορτάζω κάθε μέρα και άλλα κουλά! Το θέλω το λουλουδικό στο βάζο, το θέλω και το πρωϊνό φιλάκι και ας είναι ίδιο κάθε πρωί! Του Αγίου ανήμερα έχει άλλη γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ όμορφη κίνηση. Μια ακόμα ευκαιρία για να γιορτάσουμε, να αλλάξουμε την καθημερινότητά μας.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πέρνα από το μπλογκοσπιτάκι μου έχει παιχνιδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν θα σου καεί, γιατί λες την αλήθεια !!!
    Πολύ όμορφο το δωράκι σου, πως να μείνεις ασυγκίνητη ...
    Κι εγώ τον αγαπώ τον Αγιο, κάθε μέρα....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ ΛΟΥΛΟΥ...του Αγίου δαγκωτό...μαζί σου εγώ...
    σμουαατςςς σου...

    @ manousina μου,
    ήρθα...θα παίξω κι εγώ...κι εγώ...-:))


    @ magda μου,
    αυτά μου κάνει και δεν μπορώ να τον ξεχάσω...λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή