τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Φυτά v.s. ρύπανσης


"Ασπίδα" κατά της ρύπανσης αποτελούν ορισμένα διακοσμητικά φυτά, όπως προέκυψε έπειτα από 2ετή έρευνα της NASA.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, τα φυτά αυτά απορροφούν τοξικές ουσίες με το "στόμα" που έχουν στα φύλλα τους και προέρχονται π.χ. από μπογιές, προϊόντα καθαρισμού, μοκέτες, ηλεκτρικές συσκευές, πλαστικά και τον καπνό του τσιγάρου.

Στο πείραμά τους, έβαλαν κάθε είδος φυτού σε σφραγισμένο θάλαμο και εισήγαγαν χημικά.

Όπως αποδείχθηκε, το φυλλόδεντρο, ο κισσός και ο χρυσός πόθος "πολεμούν" την φορμαλδεύδη, η ζέρμπερα και το χρυσάνθεμο απομακρύνουν το βενζόλιο, ενώ εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις της δράκαινας και του σπαθίφυλλου.

Διαβάστε περισσότερα: http://rc-cafe.blogspot.com/2010/04/vs.html#ixzz0mNPNr7eQ

2 σχόλια:

  1. Αγαπητό SpiRtoKoYto:
    Μήπως,λέω μήπως θα μπορούσαμε να βάλουμε στον σφραγισμένο θάλαμο εκτός απο χημικά και το δομημένο ομόλογο του επικουρικού μου ταμείου ,μήπως και καταφέρει και το απορροφήσει και αυτό ο λαίμαργος χρυσός πόθος?
    Αγαλμα θα του στήσουμε αν το καταφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητότατη xristin...
    φέρτο πάραυτα από δω το..δομημένο...
    και φυλλόδενδρο έχω και πόθο έχω και κισσό και ζέρμπερες και χρυσάνθεμα έχω..έχω..έχω λέμε..
    δεν μπορεί να πέφτουν έξω οι έρευνες..
    κάτι θα το πιάσει το τιμημένο..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή