τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Είναι όλοι ΕΛΛΗΝΕΣ...!!!!!!!!!!!!!

Αρωμα και χρώμα Ελλάδας σήμερα σε όλη το κόσμο...!!!
Στην Ευρώπη αλλά και στην Αμερική ένα γιγαντιαίο κύμα συμπαράστασης στην Ελλάδα,θα ξεχυθεί στις 2 σήμερα το   μεσημέρι( δείτε τη λίστα των πόλεων που συμμετέχουν,ΕΔΩ)δηλώνοντας  συμπαράσταση...
Με συγκενρτώσεις διαμαρτυρίας έξω από τις Ελληνικές πρεσβείες και τα προξενεία από το Παρίσι έως τη Ρώμη,από το Ντίσελντορφ έως τη Μαδρίτη,αλλά και στην Ν.Υόρκη...
" Ο Ελληνικός λαός χρειάζεται διεθνή αλληλεγγύη και ζητούν την υποστήριξή μας.Ας απαντήσουμε στο καλέσμά τους...Είμαστε όλοι Ελληνες " τονίζεται στις ανακοινώσεις των διοργανωτών...
Και αναφέρουν οτι:
" Σκοπός της συγκέντρωσης είναι να καταγγείλει την πολιτική λιτότητας και κοινωνικής εξεθλίωσης,την οποία η ΕΕ,η Ευρωπαική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο,σε συνεργασία με τη μη εκλεγμένη Ελληνική κυβέρνηση,επιβάλλουν στον Ελληνικό λαό και στους λαούς της Ευρώπης.
Η κινητοποίηση είναι διεθνής,εφ' όσον διεθνείς είναι και οι πρακτικές των χρηματιστηριακών αγορών και οι τακτικές εφαρμογής των αντιλαικών και αντικοινωνικών μέτρων που υιοθετούν σε σύμπραξη με τις εκάστοτε κυβερνήσεις "

Εγώ δεν έχω λόγια,μόνο ευχαριστίες από το βάθος της καρδιάς μου για όλους αυτούς που συναισθανόμενοι τους τακτικισμούς,αλλά και την απειλή να πλησιάζει και τις δικές τους πατρίδες,στέκονται δίπλα μας...
Σε όλες τις γλώσσες η λέξη "ευχαριστώ" γράφεται με διαφορετικά γράμματα...
Το συναίσθημα που εκφράζει,δεν έχει πατρίδα,φυλή,τάξη ή χρώμα...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...!!!! 

( περισσότερες λεπτομέρειες για τις συγκεντρώσεις και σχόλια,μπορείτε να δείτε στη σελίδα je suis Grec.blogspot.com  
. 

36 σχόλια:

  1. Ειναι πολύ συγκινητικό όλο αυτό Αναρωτιέμαι πώς θα μπορούσαμε να τους ευχαριστήσουμε όλοι οι Έλληνες για την συμπαράστασή τους.
    Μπράβο σου που σκέφτηκες να τους ευχαριστήσεις δημόσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μου,
      συγκινητικό είναι,είναι όμως και παγκόσμιο,αλλά κυρίως απαραίτητο...
      κι αυτό είναι που έχει σήμερα τη μεγαλύτερη σημασία...
      Να κινητοποιηθούν όλοι και να καταλάβουν τα παιχνίδια που παίζονται και τις σκοπιμότητες που εξυπηρετούνται...
      αλλά και το δικό τους μέλλον...

      Διαγραφή
  2. Μπράβο που εβαλες αυτήν την ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου,
      μπράβο σε αυτούς που έγιναν αιτία για αυτή την ανάρτηση...-:))

      Διαγραφή
  3. Όλοι αυτοί έχουν αποδειχτεί πολύ πιο "Έλληνες" από τα δικά μας γουρούνια που μόνο την ιθαγένεια έχουν, χωρίς να τους αξίζει. Δυο Ιταλοί δήμαρχοι δίνουν τον μισθό τους για να στηρίξουν την χώρα μας και οι δικοί μας οι άχρηστοι ζητάνε αναδρομικά.... Και θα έχουν και το θράσος να ζητήσουν την ψήφο μας, βρε ουστ.........
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. manousina μου,
      κι εγώ μεγάλη περιέργεια έχω...
      να δω με τί κ@@#ο θα τολμήσουν να ζητήσουν ψήφο οι περισσότεροι από δαύτους...
      φιλιά και από μένα...-:))

      Διαγραφή
  4. Δεν μπορεις να φανταστείς πόσο μα πόσο έχω πολύ συγκινηθεί με αυτές τις ενέργειες.
    Μπράβο τους και χίλια ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα,
      και το φοβερό σε αυτή τη περίπτωση,είναι ο συντονισμός...
      ταυτόχρονα σε τόσες πόλεις...
      μπορεί κάτι τελικά να αρχίζει να αλλάζει...

      Διαγραφή
  5. Μην σκας επειδη θα το παθουν και οι ιδιοι σκανε σιγα να σου πω οτι εχουμε και προσφορες αν θες κοιτα εδω


    http://love-love2love.blogspot.com/2012/02/3-agrigategr.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. love2love μου,
      το κακό είναι οτι δεν σκάνε...
      το σκάνε...
      ένας ένας...

      Διαγραφή
  6. Φοβάμαι Βιβή μου ότι οι Έλληνες βρίσκονται εκτός Ελλάδος. Αλλιώς πώς να εξηγήσω ότι μόνοι μας καταστρέφουμε τη χώρα μας;

    Την καλησπέρα μου κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη γλυκειά μου,
      τη χώρα μας δεν τη καταστρέφουμε εμείς...
      οι ανθέλληνες που κάθισαν στο σβέρκο μας και αποφασίζουν για μας τη κατακερματίζουν...
      ελπίζω όμως...πάντα ελπίζω...
      και αναθαρρώ βλέποντας σιγά σιγά την διεθνή αφύπνηση...

      και τη δική μου καλησπέρα φίλη...-:))

      Διαγραφή
  7. Κι εγώ Βιβίκα μου αισθάνομαι μεγάλη συγκίνηση και ευγνωμοσύνη!!!
    Αυτή είναι στα αλήθεια η ενωμένη Ευρώπη, οι άνθρωποι της!!!
    Ας είναι καλά!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου,
      χαίρομαι αφάνταστα που διαβάζω στα σχόλιά σας τη συγκίνηση που αισθάνεσθε με όλη αυτή τη κίνηση...
      δεν είμαι η μόνη,λέω,που βούρκωσα και ανατρίχιασα βλέποντας τις εικόνες...
      Οι λαοί ποτέ δεν είχαν τίποτα να χωρήσουν,οι κυβερνήσεις δημιουργούσαν - και δημιουργούν - τις κρίσεις και τις σκοπιμότητες...
      φιλιά και από μένα κοριτσάκι μου...-:))

      Διαγραφή
  8. Καλοδεχούμενη αυτή η συμπαράσταση,εμείς τι κάνουμε όμως?
    Συνεχίζουμε την αντίσταση μας μέσω πληκτρολογίου? ή βγαίνουμε στους δρόμους και στις πλατείες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύκε,
      κάθε βοήθεια σε αυτό το στάδιο είναι όχι απλά καλοδεχούμενη,αλλά φιλί ζωής...
      και από το πληκτρολόγιο θα συνεχίσουμε,αφού μας δίνει την ευκαιρία να ακουστούμε και στις πλατείες και τους δρόμους θα ξεχυθούμε και οτι χρειαστεί θα κάνουμε για να υπερασπιστούμε το δίκιο μας...
      τώρα,αν μέσα σε όλα αυτά,σουτάρουμε τους ανίκανους,βάλουμε τάξη στην αταξία μας και ξαναγυρίσουμε στη παραγωγή,έχουμε βάσιμες ελπίδες για το θαύμα...

      Διαγραφή
  9. Δεν μπορείς να φανταστείς πως ένιωσα Ποδηλατισά μου όταν ειδα ξένους ανθρώπους να στηρίζουν.. όλου εμάς...για αυτά που περναμε σαν λαός ...γιτί πως να το κάνουμε ....δεν μας αξίζει όλο αυτό που γίνεται....αλλα αποδεικνύεται τελικα ότι υπάρχουν άνθρωποι και δεν ειμαστε μόνοι μας...κάτι πρέπει να κάνουμε και εμείς ομως....σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα,
      τα ίδια πάνω κάτω λέμε...ρίξε μιά ματιά σε ότι απάντησα στον Λύκο...
      φιλιά και από μένα...-:))

      Διαγραφή
  10. Είναι οι Έλληνες που ανά τον κόσμο προσπαθούν να κάνουν τους πολίτες του κόσμου να καταλάβουν τι συμβαίνει πραγματικά στην Ελλάδα!!! Αυτοί ξεσηκώνουν τις πόλεις και τον κόσμο! Γιατί να ξέρεις οι ξένοι νόμιζαν ότι τρώγαμε με χρυσά κουτάλια και πίναμε γλυκό κρασί, λιαζόμενοι και τεμπελιάζοντας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι,
      γιατί να μη το νομίζουν...???
      όταν οι "κεφαλές" γύριζαν τον κόσμο και μας έλεγαν διεφθαρμένους,τεμπέληδες και χαραμοφάηδες...???
      κι εμείς αντί να τους κρεμάσουμε τους ψηφίζαμε...???

      Διαγραφή
  11. Με συγκινησε η συμπαρασταση αυτη...και ισως μου εδωσε ενα μερος πισω απο την χαμενη πιστη μου...
    θελω τοσο πολυ να πιστεψω ξανα στις δυνατοτητες μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. misirlou μου,
      να πιστέψεις...
      όχι γιατί το λένε οι άλλοι αλλά γιατί έτσι μας λέει η ιστορία...
      ( εκείνο το βλογ σου πόσο καιρό κάνει να κατασκευαστεί...???
      σαν το PSI moy k;anei...lol )

      Διαγραφή
  12. Φιλενάδα σε Συγχαίρω καθώς και την Νίκη για την τέλεια ετοιμασία της συναντήσεώς σας με τους μπλογκερς!!!! Σας θαύμασα από μακριά κι εκπλαγειν με όλα τα καλούδια. ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΞΙΕΣ!!!

    Όσο για την συμπαράσταση των Ελλήνων στο Τορόντο, έμαθα τα νέα από μακριά κι από μερικούς άλλους, ότι ήταν διοργανωμένη από το Κ.Κ.Ε. Μάλιστα ζητούσαν χρήματα για την συμπαράσταση του κόμματός τους.
    Φιλιά ζεστά και αποκριάτικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Evie μου,
      να είσαι καλά για τα όμορφα λόγια σου...
      τελικά όλα μαθαίνονται,μέχρι και στον Αγ.Δομίνικο...-:))

      Οσον αφορά στο κύμα συμπαράστασης τώρα,για την ιστορία θα σου πω οτι ξεκίνησε από τη Γαλλική Νάντη,στις 11-11-11 με έκκληση για αλληλεγγύη στην Ελλάδα...
      Μέσω σελίδων κοινωνικής δικτύωσης,οργανώθηκε και ορίστηκε ως μέρα διαμαρτυρίας το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου...
      Δεν γνωρίζω ασφαλώς τί έγινε στο Τορόντο και ποιοί διεκδικούν τη πατρότητα της διαμαρτυρίας,πιστεύω όμως απόλυτα πως κανένα κόμμα μεμονομένα δεν έχει το δικαίωμα να τη καρπούται...
      Είναι ευπρόσδεκτη η οποιαδήποτε κίνηση συμπαράστασης από τον οποιοδήποτε,δεν χρειαζόμαστε όμως σημαίες για να κουκουλωθούμε από κάτω τους για άλλη μιά φορά...
      Αυτή η πρακτική άλλωστε ευθύνεται σε ένα πολύ μεγάλο μέρος για τη κατάσταση που αντιμετωπίζουμε...
      Πολύ δε περισσότερο αν για τη συμπαράσταση αυτή,ζητήθηκε και οικονομική συνδρομή...
      Χρειαζόμαστε ομόνοια,σύμπλευση και αποφασιστικότητα,να αλλάξουμε πρώτα τα κάκιστα κείμενα στην Ελλάδα και ταυτόχρονα να μη δεχτούμε τη μοίρα και την αποικιοκρατία που μας επιφυλάσσουν...
      Σαν Ελληνίδα,πίστεψέ με πονάω πραγματικά να βλέπω την Ελλάδα γονατισμένη και τα όρνεα να προσπαθούν να σκυλεύσουν το κουφάρι της...
      Είτε τα όρνεα είναι εγχώρια,είτε εκ φίλων και εταίρων...

      φιλιά βροχερά σαν τη καρδιά μου φιλενάδα και να θυμάσαι πως οτι διαδίδεται και θρυλείται,δεν είναι απαραίτητα και αλήθεια...-:))

      Διαγραφή
  13. ΒΙΒΗ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ....ΕΥΣΤΟΧΗ Η ΜΑΝΟΥΣΙΝΑ! ΟΙ 300 ΤΙ ΛΕΝΕ; ΜΑΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ!!!!!!
    ΑΚΟΥ 300!!!!!ΓΙ ΑΥΤΟ ΒΟΥΛΙΑΞΑΜΕ...ΚΑΙ 3000 ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ...ΤΩΡΑ ΤΟ ΙΡΑΝ ΕΚΟΨΕ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΑ....Η ΜΕΡΚΕΛ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ; ΒΡΕ ΚΑΤΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΕΔΩ....ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΤΗΝ ΞΕΤΙΝΑΞΑΝ...ΤΟΝ ΚΑΝΤΑΦΙ ΤΟ ΙΔΙΟ...ΛΕΣ ΜΩΡΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ; ΒΡΕ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑΜΑΣΤΕ! ΟΧΙ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ............ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΠΩ ΑΛΛΑ...ΣΕ ΖΑΛΙΣΑ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι,
      300 είχε και ο Λεωνίδας,μη ξεχνάς...
      αλλά αυτοί πολέμησαν και έπεσαν φυλάττοντας Θερμοπύλες...
      Πετρέλαιο δεν ξέρω πόσο έχουμε,βλέπεις έχουν φροντίσει εντέχνως να αναβάλλουν συνεχώς το αναφαίρετο δικαίωμά μας να ορίσουμε το αυτονόητο...
      την ΑΟΖ...
      δεν με ζάλισες κι εγώ θα μπορούσα να μιλάω και να σχολιάζω για ώρες όλα αυτά που μας πονάνε...
      φιλιά και σε σένα...-:))

      Διαγραφή
  14. Ας υπάρξει επιτέλους κι ένα ισοζύγιο.. Ως τώρα έχει λειτουργήσει η λογική του αποδιοπομπαίου τράγου..

    Τους ευχαριστούμε που ανέσυραν από τις καρδιές τους κάτι που λέγεται ανθρωπισμός και αίσθηση δικαιοσύνης. Είναι επίσης ένδειξη σύνεσης και σκέψης διότι ότι συμβαίνει στο γείτονα συμβαίνει σπίτι σου.. Όπως λέει ο Χεμινγουέι: μην πάς να ρωτήσεις για ποιόν χτυπάει η καμπάνα. Χτυπάει για σένα..

    Καλημέρα Βιβή μου.
    Εξαιρετικό το αφιέρωμα και εμψυχώνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο τους! Εμείς τι κάνουμε όμως;;
    Πήγα κι εγω στην Αθηνα αλλά απογοητεύτηκα
    Ο κόσμος λίγος αν και ο καιρός ήταν καλός!
    Τες πα!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελούδι μου,
      εμείς ακόμα παραζαλισμένοι είμαστε...
      και τεχνηέντως απομακρισμένοι...
      έως την ώρα που θα βγούμε έξω,ακόμα και αν ο καιρός δεν είναι καλός...
      θα είναι όμως καλή η ώρα...
      φιλιά πολλά κοριτσάκι και από μένα...-:))

      Διαγραφή
  16. Εγώ που βλέπω τη χώρα σας από το εξωτερικό και σας ξέρω από βαθιά μέσα μου, μπορώ να πω ότι η αξία και ο θάρρος που έχεται, και έχω δει στους δρόμους με τόσους πολλούς ανθρώπους να διαδήλωσουν εναντιον των πολιτικών και των κυβερνητών, δεν την έχω δει ποτέ στην χώρα μου. Οι indignadosστην Μαδριτή δεν ήταν πάνω από 50 άτομα και κάποιους περαστικούς να κοιτάνε και να κάνουν φωτογραφίες. Στην Castellon, την πόλη μου, υπήρχαν δύο σκηνές σε μια πλατεία και περίπου είκοσι άτομα την Κυριακή, οι άνθρωποι που είμαστε άνεργοι περίπου 50.000, ήταν ένα ψέμα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, η Ισπανία είναι μια χώρα που ζει από την εμφάνιση και δεν έχει καμία σχέση με τον ελληνικό τρόπο που ενεργεί, όχι.

    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερόνικα,μακρινή,άγνωστη αλλά αγαπημένη φιλενάδα,
      πάντα σαν λαός είμασταν απρόβλεπτοι...
      Η ιστορία μας,που πολύ καλά τη γνωρίζεις,είναι γεμάτη από παραδείγματα...
      εκεί που νομίζουν όλοι οτι μας έχουν στο χέρι,ξυπνάει το δικό μας πνεύμα,η δική μας αντίδραση...
      μη ξεχνάς οτι η ιστορία πάντα ομοιοκαταληκτεί και αυτό είναι που προσπαθούν να αποφύγουν,συμπιέζοντας έως συντριβής την Ελλάδα...
      Ακόμη και αυτό που αναφέρεις,τον κόσμο στους δρόμους,προσπαθούν να φοβίσουν με στημένα επεισόδια και καταστροφές...
      Η Ελλάδα όμως υπήρχε,υπάρχει και θα εξακολουθεί να υπάρχει,όσες Goldman Sachs ή Γερμανίες και να προσπαθήσουν να μπουν στο δρόμο της...
      τα φιλιά μου Χ 4 Σπανιόλα με Ελληνική ψυχή φίλη μου...-:))

      Διαγραφή
  17. βιβούλα μου οπως βλέπεις οι λαοί πλέον δεν μασάνε κουτόχορτο...ο Γκαιμπελισμος έφτασε στο τέλος του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάκη,
      Ο Γκεμπελισμός απ' οτι βλέπεις,δεν έπαψε να υφέρπει και να εκδηλώνεται ακόμη και μετά από τόσα χρόνια...
      μακάρι να είναι όπως το λες,οι λαοί να αντιληφθούν το μέλλον που τους ετοιμάζεται και να αντιδράσουν ...

      Διαγραφή
  18. Περασα να ευχηθω να περασεις καλες αποκριες και καλη καθαρα δευτερα με υγεια και καλη παρεα!!
    Σιγουρα πολυ καλη και μας δινει ελπιδες αυτη η συμπαρασταση αλλα δεν φτανει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκρουτζάκο μου,
      οι ευχές σου έπιασαν...
      πέρασα πολύ καλά,με επίσης πολύ καλή παρέα...-:))
      και ναι...έχεις δίκιο...
      δεν φτάνει μόνο η συμπαράσταση,απλά είναι η αρχή...

      Διαγραφή
  19. Baladas Mp3,
    thanks for passing...
    I'll be at your blog too,because ballads are for ever...-:))
    bsr from Greece...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή