τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

μια κλήρωση,ένα φλουρί στη μέση...και το ποδαρικό!!

Photobucket

η κλήρωση...
Λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα,έγιναν πολλά bazaar και εκθέσες...
Σε ένα από αυτά,το " Βάλε φαντασία ",είχα την ευκαιρία
να γνωρίσω μία από τις ψυχές του,τη Μπέττυ,
ή εις τη μπλογκόσφαιρα γνωστότερη ως
anthivolon...
Γνωριστήκαμε,καθίσαμε,τα είπαμε εν μέσω αναψυκτικών,τρουφών
και λοιπών αμαρτωλών παρασκευασμάτων
από τα χεράκια της,

φιληθήκαμε και ήμουν έτοιμη να βγω στο βοριά που τ'αρνάκια παγώνει
( αν θυμάστε ήταν η βραδιά που παραλίγο να δούμε άσπρη νύχτα )
όταν η Μπέττυ μου λέει:
" Βιβή μου,πες μου ολόκληρο το όνομά σου να το βάλω στη κλήρωση
που θα γίνει ανάμεσα σε όλους τους επισκέπτες
της έκθεσης..."
" Μπεττούλα μου " της είπα γελώντας,
" άστο...γιατί αν το βάλεις θα κερδίσω και θα εκτεθούμε..."
1ο.30μμ της επομένης,το τηλέφωνο....ντριιιν...ντριιιιν...
" Μάντεψε..." ξεφωνίζει η Μπέττυ..." κέρδισες...δεν κρατιόμουνα και σε πήρα να σου το πω..."
Αμ εγώ κρατιόμουνα,που είχα δει τα υπέροχα κομμάτια της α
πό κοντά...???
Μιά ακράτεια την είχα...
Αλλά τί να κάνω...κρατήθηκα,
μέχρι που έφτασε στα χέρια μου το δώρο της...
Το βλέπετε στην φωτογραφία και πιστέψτε με είναι καταπληκτικό...!!!
Οπως και τα γούρια της που αγόρασα για το σπίτι,
αλλά και ένα άλλο κόσμημα για το λαιμό...
Μπεττούλα μου
σ'ευχαριστώ πολύ πολύ,τα μαργαριτάρια είναι από τα αγαπημένα μου...


το φλουρί στη μέση...
και να μαστε στη Πρωτοχρονιά !!!
Η πίτα κόβεται κι αρχίζει η αποδόμηση κατά το είθι
σται των κομματιών
ψαχουλεύοντας για το " φλουρί "...
χμ...χμ...ναι,σωστά μαντέψατε...
Βρέθηκε ανάμεσα στο δικό μου κομμάτι και του υιού μου του μονογεν
ούς!!!
( φτου...φτου...εγώ πάντως στα χαρτιά κέρδισα...)

PhotobucketPhotobucket

...και το ποδαρικό !!!
Σε σας ποιός έκανε ποδαρικό στο μπλόγκ σας...???
Το κοιτάξατε...???
Σε μένα πάντως,
η manousina
ήταν η πρώτη που άφησε το πρώτο σχόλο της χρονιάς...
Μανουσίνα μου,κερνάω μπακλαβαδάκι
για το καλό και για Καλή Χρονιά...-:))




Και του χρόνου...!!!

29 σχόλια:

  1. Βιβικούλα!!!!!
    Καλή χρονιά!!!! Με υγεία!!!! Με κάθε καλό!!!!
    Πάντα καλοτυχερή να είσαι!!!!!
    Να σε χαιρόμαστε!!!!!

    Φιλιά πολλά, πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα τυχερή!
    Καλά σου μπήκε το 2011!
    Α Δεν σκέφτηκα να δω ποιος μου έκανε ποδαρικό τωρα που λες τρέχω να δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά! Χαρούμενη, ευτυχισμένη και τυχερή χρονιά σου εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι γουρλού παιδί μου εσυ!!! χεχεχε
    Πάντα τέτοια κοριτσάρα!!!
    Πολλάααααααααααα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βιβούλα σε ευχαριστώ πολύ για το γλυκάκι!!!! Περιμένω το υπόλοιπο ταψί με ένα κομμάτι θα την βγάλεις...... Λένε κάνω καλό ποδαρικό, ελπίζω να πιάσει και σε σένα. Καλό βράδυ
    Πάντα να είσαι τυχερή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι ολόκληρη η χρονιά και οι επόμενες που θα έρθουν, να είναι γουρλίδικες :), καλές κι ευτυχισμένες μαζί με την οικογένεια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βιβή μου, καλήχρονιά να έχεις! Γουρλίδικα ξεκίνησε το 2011, καλή συνέχεια να έχει! Το κόσμημα που κέρδισες έχει μια "φινέτσα"! Πολύ καλόγουστο! Να το χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ Μπράβο Βιβή μου!!!!Πόσο χαίρομαι για σένα!!!Ετσι να κυλήσει ολη η χρονιά,πάντα γουρλού να εισαι (και στα χαρτιά βρε θηρίο,τους τα πήρες????) χαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πάντα τυχερή να είσαι...

    στη ζωή σου...!!!!κάλή μου!!...
    .μπράβο!!!καλή χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η απόμενη επιβεβλημένη ενέργειά σου θάναι να παίξεις ΛΟΤΤΟ!!!Να τους πάρεις και τα σώβρακα.
    Εμ, δεν έχεις το Θεό σου ...τέτοια ρέντα;;;
    Την αγάπη την έχεις εξασφαλισμένη και του καλού σου και τη δική μας,οπότε πεδίον δόξης λαμπρόν!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ & ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ!
    Η ΑΝΆΡΤΗΣΗ ΑΠΌΛΑΥΣΗΗΗΗΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα τυχερή!!!
    Ο ενθουσιασμός, ο τρόπος που γράφεις και όσα εκπέμπεις είναι λόγος έλξης της τύχης.
    Είναι τυχαίο που σ'αγαπάμε;;;;;
    Πολλά φιλιά και αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σκανδαλωδώς νομίζω κερδίζεις συνέχεια και δεν έχεις αφήσει τίποτα για μας τους υπόλοιπους!!
    Καλότυχη πάντα και Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσο χάρηκα Βιβή μου για την καλή σου τύχη !!
    Είσαι τόσο ζεστή και καλοσυνάτη, που σου αξίζουν πολλά.
    Σου εύχομαι να είσαι τυχερή σε όλη σου την ζωή και σε όλους τους τομείς και πάνω απ όλα να έχετε στην οικογένεια σου υγεία και χαρά !
    Με πολύ αγάπη
    Μάγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βιβίκα μου σε ... φτύνω να μην σε ματιάσω,να είσαι πάντα έτσι γουρλού εύχομαι!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπορεί να μην είμαι η πρώτη που σου έκανε ποδαρικό στο blog σου,αλλά σίγουρα δεν θα είμαι η τελευταία όπως βλέπω τα πράγματα.
    Και αυτό είναι καλό για σένα γιατί είναι όμορφο να έχεις ανθρώπους που σε ακολουθούν.
    Και επειδή και εγώ σε γουστάρω,σε ακολουθώ στις μαγειρικές καί στις άλλες αναζητήσεις.
    Να είσαι καλά και εσύ και οι οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ,ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. H τύχη να ΄ναι πάντα μαζί σου καλή μου Βιβή!!
    Εσύ το είπες ότι θα κερδίσεις αλλά εγώ δεν σε πίστεψα....γι΄αυτό είχα τέτοιο ενδουσιασμό όταν άκουσα το όνομά σου στην κλήρωση!!!
    Μακάρι να κερδίζεις πάντα και σ΄όλα τα επίπεδα!!!
    Σε φιλώ και σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για τη δημοσίευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φιλενάδα να το κοιτάξεις αυτό το θέμα. Μπορεεί να σε βρει κανα κακό! Έτσι που κερδίζεις συνέχεια προκαλείς το κοινό αίσθημα και ταυτόχρονα συγκεντρώνεις πάνω σου βλέμματα ζήλου, φθόνου για να μην πω αυτά που ξεστομίζονται μέσα από τα σφιγμένα χείλη των απανταχού bloggers! Άσε πια το καρκινάκι δίπλα σου που δεν πορολαβαίνει να διπλώνει τα περιτυλίγματα και να φυλάει στα συρτάρια τις κορδέλες!Απαπα......φτάνει!!!!!!
    χαααχαχαχαχχ σε καλό μου πάλι!
    Congratulations Βιβίκα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάντα τύχη για σένα και τους γύρω σου, Βιβίκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η τύχη πάντα να σου χαμογελά και να σ΄ακολουθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οε, οεεεεεεε, οε, οεεεεεεε!!!

    Καλά, φιλενάδα! Καλά άρχησες το ολοκαίνουργιο χρόνο!

    Τυχερή να είσαε πάντα σε όλα!
    Τα φιλάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παντα τυχερη να εισαι και ολα ομορφα και καλα να σου ερχονται.Πολυ ομορφο το δωρο που κερδισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ ΕΦΟΥΛΙΝΙ,
    δεν φαντάζομαι να έχες καμία αντίρρηση εσύ ε..???ppp


    @ renaκι,
    εγώ το περίμενα...ήθελα να δω ποιός θα άφηνε σχόλιο πρώτος...-:))


    @ mia maria μου,
    ευχαριστώ ,να είσαι καλά..-:))


    @ ΑστεροΜαράκι μου,
    γι'αυτό με λέει η Βου μας Γκαστόνε...λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ manousina μου,πάρε τώρα καλό μου το κομμάτι που γλύτωσε από τς ορδες του Αττίλα και σου φτιάχνω εγώ ολόκληρο ταψί δικό σου αν συναντηθούμε για καφέ...λολ


    @ Evie μου γλυκειά,
    σ'ευχαριστώ πολύ πολύ...-:))


    @ ΑΓΓΕΛΙΚΗ Ν. μου,
    'οπως το είπες...πραγματικά φινετσάτο...σ'ευχαριστώ πολύ...-:))


    @ ΡΙΡΙ συμπεθέρα μου,
    μιλάμε μέχρι και τα σώβρακα τους πήρα, με τη καλή έννοια,εν ξέρω γιατί θέλανε να με πνίξουν...δεν το καταλαβαίνω..λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ iridaκι μου,
    σ'ευχαριστω πολύ πολύ...Καλή Χρονιά και σε σένα..-:))


    @ ΧΑΡΟΥΛΙΤΑ μου,
    άν σου πω οτι δεν παίζω Λόττο ,λαχεία κλπ κλπ θα με πιστέψεις...??
    Αν θέλει η τύχη θα το βρω κερδισμένο και πεταμένο στο πεζοδρόμιο...λολ
    ( έχω θράσσος έτσι...??)
    ...όσο για τα σώβρακα,τους τα πήρα,όπως είπα και πιό πάνω...
    ( πότε θα σε δούμε εσενα στα μέρη μας μικρή..?? )


    @ ΑΝΤΙΓΟΝΗ μου,
    εγώ τώρα τί να πω..??
    Ξέρεις πως τις ευχές σου τις κρατώ σαν θησαυρό...
    Πάρε μιά τεράστια ζεστή αγκαλιά κι αμέτρητα φιλιά...
    την αγάπη μου την έχεις δεδομένη...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ ΞΑΝΘΟΥΛΑ μου,
    έχω κόψει την άλυσσο λέμε...λολ
    σ'ευχαριστώ κορίτσι μου,να είσαι καλά...
    ( και να θυμάσαι...όταν περιμένεις το καλό,αυτό θα έρθει...αργότερα ίσως,αλλά θα έρθει..νόμος...-:)))


    @ ΜΑΓΔΑκι μου,
    σ'ευχαριστώ πολύ πολύ...κι αυτό που είπες είναι σωστό...με υγεία πρώτα,κι όλα τα άλλα αν θέλουν καλώς να ορίσουν...-:))


    @ ΕΛΕΝΑκι μου,
    δεν πιστεύω σε μάτια και ματόχαντρα...στη θετική ενέργεια πιστεύω...
    ( εσύ βέβαια,ξαναρίξε μου ένα φτύσιμο καλού κακού...λολ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ xristin...μιά πρόταση μόνο:
    εγώ να δεις πόσο σε γουστάρω...!!
    ( κι είμαι και από τις πρώτες που σε ανακάλυψαν..)
    ευχές πολλές και για σένα και τη κολώνα σου...-:))
    ααααααααααααααααααα....καλέεεεεε...και για τη γιορτή σου...άτιμο αλτσχάιμερ...
    ( ερώτηση κρίσεως: αυτή μιά πρόταση ήταν..??...άσχετο...)


    @ aoratos μου,
    να είσαι καλά,πολύ σ'ευχαριστώ...-:))


    @ Μπεττάκι μου,
    εγώ σ'ευχαριστώ που μου έδωσες την χαρά πρώτα να σε γνωρίσω και μετά να έρθει στα χέρια μου αυτό το τόσο φινετσάτο δημιούργημά σου...
    να είσαι καλά...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ ΛΟΥΛΟΥκα μου,
    στο γιατρό που το είπα,μου σύστησε να πάρω 2 ασπιρίνες και να ξαπλώσω...
    όσο για το καρκινάκι,το συρτάρι του πιά το κλείνει με πολιορκητικό κριό...
    ( το επόμενο στάδιο είναι να του στείλω τις σακουλίτσες και τα κουτάκια στην αποθήκη )...
    κοριτσάρα μου,να είσαι καλά...σ'ευχαριστώ..-:))


    @ ΑΝΕΡΑΙΔΟΥΛΑ μου,
    οι νεραιδένιες ευχές ξέρω πως πιάνουν...
    πολύ σ'ευχαριστώ..-:))


    @ Φοίβο μου,
    1000 ευχαριστώ χαμογελαστά...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ Verinikούλα μου,
    πραγματικά...καλά μου μπήκε ο νέος...οοοοολεεεε...οοολεεεεε...οοολεεεε...
    ( χωρίς ταύρο,γιατί εγώ είμαι με το μέρος του...)
    besitos y abrazos....-:))


    @ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ μου,
    σ'ευχαριστώ πολύ πολύ..πραγματικά είναι εξαιρετικό,'οπως και τα άλλα που έχει φτιάξει η Μπέττυ...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή