τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Cheesecake με βύσσινο..



...στη κυριολεξία της στιγμής και της ...λιγούρας...

ΥΛΙΚΑ

- 1 πακέτο μπισκότα Digestive
- 150 γρ. βούτυρο φρέσκο λιωμένο
- 2 κουταλιές σούπας κονιάκ ή άλλο λικέρ που μας αρέσει( εγώ έβαλα Τεντούρα )

...για τη κρέμα:

- 2 πακέτα τυρί Φιλαδέλφεια
- 1/2 κούπα φυτική κρέμα γάλακτος
- 1/3 της κούπας ζάχαρη άχνη

...για την επικάλυψη:

- 1 κονσέρβα βύσσινο ( τώρα που είναι η επόχή τους προτιμήστε φρέσκα )
- 2 κουταλιές σούπας κορν φλάουρ
- 2 κουταλές σούπας ζάχαρη

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Θρυμματίζουμε τα μπισκότα στο μούλτι,τα βάζουμε σε ταρτιέρα ή φόρμα με δαχτυλίδι...
Ανακατεύουμε το λικέρ με το λιωμένο βούτυρο και περιχύνουμε τα μπισκότα,ανακατεύοντας καλά,έτσι ώστε να πάει σε όλα τα μπισκότα...
Στρώνουμε καλά το μίγμα στη φόρμα και πατάμε με το χέρι μας,να στερεοποιηθεί η βάση μας...

Ετοιμάζουμε τη κρέμα χτυπώντας στο μούλτι τα υλικά της,τόσο ώστε να γίνουν μία παχιά κρέμα...
Στρώνουμε πάνω από τα μπισκότα,απλώνοντας και ισιώνοντας το μίγμα...

Για την επικάλυψη,στραγγίζουμε το ζουμί της κονσέρβας,βάζουμε σε κατσαρολάκι με τη ζάχαρη, δένουμε με το κορν φλαουρ,κατεβάζουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε τα βύσσινα...
Καλύπτουμε την επιφάνεια της ταρτιέρας,φροντίζοντας να έχει κρυώσει το μίγμα - για να μη μας χαλάσει η εμφάνιση αν το ζεστό πέσει επάνω στο μίγμα της κρέμας - βάζουμε στο ψυγείο να στερεοποιηθεί το cheesecake,φτιάχνουμε καφεδάκι...και το τσακίζουμε...

...καλή όρεξη... kenyit

13 σχόλια:

  1. δροσερό γλυκό,ότι πρέπει για τη ζέστη.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Bάλε διπλή μερίδα για μένα τη γλυκατζού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρτο όπως είναι !!!!! και φέρτο σπίτι μου να το τσακίσουμε!
    Σμουάτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το βύσσινο είναι το αγαπημένο μου! Και το cheese cake μ' αρέσει, δυστυχώς όλοι οι υπόλοιποι είναι ....της σοκολάτας, κι έτσι δεν το κάνω συχνά :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. vivi.....tha mas trelaneis etsi???vre....ksekola kanoume diaitaaaaa pwpwpwpw ti peirasmos mas vazeisssssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βιβικούλα, τι βλέπουν τα κουρασμένα μου ματάκια?
    Τα έχω σηκώσει όλα, τα πήγα πέρα, και έμεινε ξώφαλτσα το τιμημένο μελιτζανάκι μου οπότε του έδωσα και κατάλαβε...
    Σούπερ το γλυκό, από τα πλέον αγαπημένα μας!
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα και καλώς σας βρίσκω!!!
    Υπέροχο το cheesecake!Πάντα το προτιμώ με βύσσινο!!!
    Καλό βράδυ!
    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τη γλυκα του και την δροσια του να εχεις.Καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Fortunata μου,
    να είσαι καλά..
    φιλιά και σε σένα...


    @ ΛΟΥΛΟΥ μου,
    μόνο διπλή..??
    και τρίδιπλη για σένα....



    @ ΑστεροΜαράκι μου.
    πες πως 'εγινε..
    βάλε τον καφέ...σμουατςςςς..


    @ apinkdreamer μου,
    εμάς να δεις...λολ




    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Big mama μου,
    όνομα τηλ. διεύθυνση να στείλω κούριερ..λολ


    @ Ανεράιδα μου,
    άστους αυτούς...έλα από δω να το τσακίσουμε παρέα...


    @ Μάκη μου,
    τη δίαιτα τη κάνουμε πάντα μετά το φαγητό...
    πιάνει καλύτερα...pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ ΕΦΗ κοριτσάκι μου,
    άντε με το καλό...
    να πιούμε κι εκείνον τον τιμημένο τον καφέ..


    @ ΕΥΑ μου,
    καλώς μας ήρθες και..καλώς...βρεθήκαμε..-:))
    σ'έυχαριστώ για το σχόλιό σου και συγνώμη που άργησα να απαντήσω,αλλά ας όψεται η...μικρή κοπάνα μου...


    @ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ μου,
    πολύ σ'ευχαριστώ...
    Καλή εβδομάδα και σε σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή