τελευταία νέα...!!!! διαλέχτε...διαλέχτε...

Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

τη βοήθειά σας παρακαλώ...

gigitjariΛύστε μου σας παρακαλώ ένα ηθικό πρόβλημα που με βασανίζει...θα με υποχρεώσετε...
Θέλω να βάλω τέντες στη βεράντα μου...
(έτσι μου ρθε,δεν πα να λένε πως έχουμε κρίση...)
Επειδή όμως κοστίζουν κομματάκι ακριβά,
σκέφτομαι να μη τις πληρώσω εγώ...
Λέω να στείλω τον τεντά με το λογαριασμό στον γείτονά ,
ο οποίος επειδή μου χει και μια υποχρέωση,
θέλοντας και μη θα τον πληρώσει..
merajuk
Βέβαια ξέρω πως είναι καταχρεωμένος ο φουκαράς σε τράπεζα για το δάνειο του σπιτιού του - είναι και η γυναίκα του στον 7ο μήνα
και κάτι μου λεγε τις προάλλες
ότι μάλλον για δρόμο τον έχουν στη δουλειά...
Τον λυπάμαι ,αλλά...κι εγώ να μην ευχαριστηθώ
garupaleκαι λίγη σκιούλα..??
..και τζάμπα κι όλας..??
Εσείς τί θα κάνατε...??







busuk

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ....
έτσι πρασίνισα κι εγώ...διαβάστε παρακάτω γιατί!!!!

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ

(Τίτλος Αναθέτουσας Αρχής): ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ – ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ


προκηρύσσει

δημόσιο διαγωνισμό με ανοικτή διαδικασία
που θα διεξαχθεί την: Τρίτη 15 Ιουνίου 2010 και ώρα 10.00 π.μ.
με σκοπό την επιλογή προμηθευτή για την :

«ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΣΚΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΥΠ.Π.Δ.Β.Μ.&Θ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ»


προεκτιμώμενου προϋπολογισμού 196.056,30 € (με Φ.Π.Α.)

που θα διεξαχθεί σύμφωνα με το Π.Δ.118/2007 ισχύουν κατά την ημερομηνία αποστολής της περιληπτικής Προκήρυξης για δημοσίευση στον ελληνικό τύπο και με τους όρους του παρόντος τεύχους και
καλεί
κάθε ενδιαφερόμενο να υποβάλει προσφορά σύμφωνα με τους όρους της παρούσας.
..........................
(ακολουθούν οι όροι της προκήρυξης)


(τελικά να τη φτιάξω τη τιμημένη τη τέντα...??...δεν μου απαντήσατε...)angel

πηγή της προκήρηξης:tiresias-press.blogspot.com

8 σχόλια:

  1. A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~
    Το επιφώνημα συνοδεύεται και από τράβηγμα των λίγων μαλλιών που μου έμειναν τις τελευταίες μέρες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οχιιιι...μηηηη...τί σου φταίει η υπέροχη κοκκινομάλλα κόμη σου..??
    Της αλληνής τα μαλλιά πρέπει να τραβάμε..που έχει τέτοιο θράσος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ πάντως λέω να πάρουμε ότι άχρηστα κατσαρόλια ,τρίφτες ,τηγάνια , μπρίκια έχουμε να τα πάμε έξω απο το υπουργείο , να μαζέψουμε ένα σωρο ώστε πύτε να μπάινουνε ούτε να βγάινουνε οι κυράτσες στο υπουργείο .Στην συνέχεια να φωνάξουμε τους γύφτους να τα πάρουμε για παλιοσίδερα και ότι λεφτα μας δώσουνε να τους τα δόσουμε έρανο για το σκίαστρο !!! χε χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. MARILISE...σατανική σε βρίσκω..
    Και με επιχειρηματικό μυαλό βεβαίως βεβαίως..
    Ελα όμως που δεν τους χαλαλίζω πλέον ούτε τον παλιό μου τέτζερη ...

    και καλωσόρισες..-:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν μου κάνει εντύπωση. Από μας ζητάνε, ζητάνε και ξαναζητάνε, αλλά αυτοί δεν κόβουν τίποτα. Ενώ πρώτα θα έπρεπε να κοιτάξουν τα του οίκου τους, αντιθέτως τις τέντες τους και πολλά άλλα ακόμα, εμείς θα τα πληρώσουμε. Τι να πω!!!!!!
    Βρεγμένη σανίδα που τους χρειάζεται!!!!

    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό βράδυ και σε σένα Λίνα μου..-:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ κι εγώ τέντες θέλω να βάλω να προστατέψω το σπιτάκι μου που μοιράζουν όμως λεφτά;;;; δεν βρίσκω!!
    Το ψάρι πάντα από το κεφάλι βρωμάει !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΝΘΗ μου άργησες...άργησες..
    τα μοιράσανε τα λεφτά...
    Καλό σου μήνα..-:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή